مشکلات شبکه های کامپیوتری از جمله مسائلی است که شرکت های مختلف گبعضی مواقع  با آن دست و پنجه نرم می کنند. شرکت های مختلف معمولاً مشکلاتی از جمله شناسایی نشدن برخی از رادیوهای وایرلس در شبکه، خراب بودن دستگاه ها ، مشکلات امنیتی، قابل دسترسی نبودن رادیو های وایرلس و یا قطع شدن لینک های وایرلس  و غیره روبرو هستند که نه تنها اتلاف وقت و هزینه های زیادی را موجب می شود، بلکه باعث عدم تمرکز برروی کار اصلی شرکت ها نیز خواهد شد.

 


پشیتبانی جامع

ما مسئولیت تمام نیازهای  مشتریانمان را به عهده می گیریم، بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT در طول مدت همکاری ما تلاش می کنیم مشتریان دغدغه ای از بابت مسائل ITنداشته باشند و با خیالی آسوده به کسب و کارشان تمرکز کنند، اگر شما تصمیمی جدی برای گرفتن گزارش از وضعیت واقعی شبکه خود دارید و یا به دنبال راه کارهای جدید IT هستید، ما می توانیم طی بازدید و ارائه گزارش و مشاوره رایگان رضایت خاطر شما را فراهم نماییم.

خدمات پشتیبانی ما توسط یک تیم از کارشناسان مجرب ویژه مشتریان ارائه می شود که از طریق پشتیبانی تلفنی و اینترنت نیز شما را حمایت می کنند.


برخی از مشتریان یک قرارداد سالیانه را را انتخاب می کنند که هزینه تمام خدمات در آن ثابت است.

برخی می خواهند شبکه شان توسط کارشناس ما از راه دور کنترل شود.

برخی هم به هیچ کدام از این خدمات نیاز ندارند. و در مواقع خاص و بروز مشکل به کارشناسان فنی نیاز پیدا مینمایند

 

 

همه کارشناسان ما برای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند. آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.

 

بهترین در مشتری مداری ...


ما می دانیم که حمایت از مشتری بسیار مهم تر از پشتیبانی فنی است. ما معتقدیم اهمیت ارائه خدمات بیشتر از خود مشتری نیست.


همه تماسها توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شود

 

خدمات اینترنتی ما به مشتریان امکان ارائه خدمات پیشگیرانه از راه دور را قبل از مراجعه کارشناس را می دهد.

 

75% مشکل مشتریان را تا 2 ساعت یا کمتر پس از تماس رفع می کنیم.

 

سرویس نگهداری ما به شما اطمینان خواهد داد که از تمام شبکه های کامپیوتری شما نگهداری نموده و شبکه های شرکت شما را به صورت دوره ای  تنظیم و بررسی نماید. بدین ترتیب با صرف هزینه ای اندک از بابت مشکلات و مسائل شبکه های وایرلس  آسوده خاطر خواهید بود

شبکه های که توسط این شرکت راه اندازی می شوند به مدت یک ماه به رایگان پشتیبانی خواهند شد. پس از این مدت پشتیبانی شبکه شما بصورت ماهیانه و طی قرارداد جداگانه ای انجام خواهد شد

ارائه خدمات کامل پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سیمی و شبکه های بی سیم(وایرلس) ، بازدید دوره ای به روز رسانی ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ، عیب یابی و اشکال زدایی ، بهینه سازی و بالا بردن راندمان کاری شبکه ، جداسازی و یکپارچه سازی شبکه ، اعزام نیرو ، نیروی مقیم و....

 

نصب دستگاه های وایرلس

 

 

یکی از ماموریتهای و تخصص های این شرکت تامین و اجرای ارتباطات بیسیم (Wireless) می باشد. این ارتباطات شامل لینک کوتاه برد درون شهری تا لینکهای برد بلند بین شهری و یا در مناطق عملیاتی و صنعتی بین دفاتر مجموعه های مختلف می باشد.اجرای ارتباطات بی سیم در فواصل طولانی نیازمند بررسی های دقیق کارشناسی توسط افراد متخصص می باشد مانند:

§         امکان سنجی دقیق

§         انجام بررسی های جغرافیایی میدانی

§         انجام آزمایش های توپوگرافی دقیق و بررسی ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین در فاصله دو آنتن

§         کنترل شرایط محیط کار تجهیزات، اعم از دما رطوبت و گرد و خاک

§         کنترل وضعیت فرکانسی موقعیت اجرا و بررسی آلودگی های فرکانسی موجود

§         بررسی نوع سرویس مورد نظر کاربر به منظور انتخاب تجهیزات

 

متاسفانه دیده می شود در انتخاب و نصب نوع تجهیزات بدون توجه به این عوامل بعضا با انجام هزینه های گزاف نتیجه مناسب بدست نمی آید و یا به منظور صرفه جویی و انتخاب تجهیزات نا کارآمد نتیجه مطلوب حاصل نشده و با کنار گذاشتن تجهیزات مورد استفاده نیاز به صرف هزینه مجدد می باشد.

البته توجه به همه عوامل ممکن و انتخاب بهترین گزینه نیازمند تخصص دقیق کارشناس در این حوزه علاوه بر کسب تجارب مختلف در پروژه های مختلف می باشد

 اگر میخواهید شبکه ای با بالاترین سرعت، بیشترین امنیت، بهترین کیفیت را طبق استانداردهای جهانی داشته باشید برترین راه کارهای حرفه ای بر اساس شبکه های وایرلس داخلی و خارجی را کارشناسان این شرکت با سالها تجربه به شما ارائه می دهد.
دارای شیوه های نوین در طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری
انجام پروژه های وسیع و حرفه ای شبکه بی سیم در فواصل طولانی تا 250 کیلومتر
انتقال اطلاعات با سرعت 800Mbps و بالاتر
پشتیبانی از چندین باند فرکانس مجاز و قدرتمند
پوشش وسیع و گسترده با تجهیزات حرفه ای شبکه
نصب و راه اندازی سریع
قیمت باورنکردنی و قابل رقابت با تجهیزات مشابه
ثبات لینک های نصب شده 

نصب لینک های رادیویی به صورت تضمینی و مهلت تست

نصب انواع رادیوهای وایرلس – نصب میکروتیک – Ubiqiti – نصب رادیوهای موتورولا Motorolla – نصب انواع دستگاه های مایکروویوMicrowave  ....به صورت تضمینی

دارای تیم فنی و مجرب در خصوص دستگاه های مختلف و تیم دکل کار 
ارتباط دو نقطه با هر شرایطی تضمینی
با پهنای باند تا 800 مگ
فاصله دو نقطه تا 300 کیلومتر
پینگ زیر 10میلی ثانیه

عملکرد در سخت ترین شرایط آب و هوائی

امکان سنجی ومسیر یابی لینک های وایرلس به صورت رایگان وارائه گزارش مکتوب ومستند

 شرکت باربد شبکه سازان آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت های فنی خود در دور ترین نقاط ایران خدمات فنی و مهندسی خود را به سازمانها و مجموعه های متقاضی ارائه نماید. این خدمات شامل مشاوره ، امکان سنجی ، تامین تجهیزات بی سیم، تامین و اجرای دکل و نصب و راه اندازی لینک ارتباطی می باشد.

 

تعمیرات و گارانتی

 

تمامی کالاهایی که از این شرکت خریداری میگردد دارای گارانتی معتبر میباشد

در صورتی که نیاز به تعمیر دستگاه های وایرلس خود باشید تیم فنی و تعمیرات  این شرکت کلیه کلیه دستگاه های شما را تعمیر مینماید . در ابتدا دستگاه دریافتی تست و عیب یابی میگردد سپس هزینه آن به مشتری اعلام و در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر دستگاه میگردد

این شرکت آماده تعمیر و عیب یابی کلیه تجهیزات وایرلس از جمله رادیو های وایرلس –از میکروتیک تا موتورولا و مایکروویو وانواع UPS   و لوازم جانبی با حداقل قیمت میباشد .

لازم به ذکر میباشد کلیه دستگاه های تعمیری این شرکت شامل دوره گارانتی و تست دستگاه از جانب مشتریان گرامی میباشد